İHH İnsani Yardım Vakfı raporu

İHH İnsani Yardım Vakfı, 23 Ekim 2011 günü Van’da meydana gelen 7.2’lik depremin hemen ardından afet bölgesinde acil yardım çalışmaları başlattı. İHH, Van-Erciş deprem bölgesinde arama-kurtarma çalışmalarında, genel kriz koordinasyonuna destek sağlanmasında ve sağlık yardımlarında aktif olarak çalışıyor, gıda, içme suyu, battaniye, çadır, ilaç ve tıbbi malzeme gibi temel ihtiyaçların dağıtımını da aralıksız sürdürüyor.

Depremden hemen 6 saat sonra Türkiye’nin 56 şehrinden 37 kişilik profesyonel acil kurtarma ekiplerimiz iş makineleri ve ekipmanlar ile bölgede çalışmaya başladı. Bölgeye sevk edilen acil yardım malzemeleri Van şehir merkezinde, Erciş’te ve civar köylerde bulunan 300’ün üzerinde acil yardım elemanı tarafından koordineli bir şekilde ihtiyaç duyulan bölgelere gönderilerek dağıtımı yapılıyor.

İHH’nın 23-27 Ekim 2011 tarihleri arası Van-Erciş’te meydana gelen deprem sonrasında gerçekleştirdiği arama kurtarma çalışmaları hakkında bilgi ve tüm yardım faaliyetlerine dair raporu okumak için tıklayınız.

Etiketler: , ,

Bir Cevap Yazın

